Re: programator eeprom

Friday, July 11, 2003, 12:34:42 PM,Sh4DoV nastukał(ła):

S> Witam, S> Mam pytanie, od czego zaczac temat programatorow eeprom, kupic jakis? S> Tylko jaki?, i za ile?, moze sa jakies schematy prostych programatorow S> ktore moglbym zrobic sam w domu? Hm hm... moze nie prosty ale na pewno tani i bardzo funkcjonalny jest Willem - poszukaj w archiwum.. dziesiatki dyskusji na jego temat byly.. takze wady i zalety. Jesli chodzi ci o prosty ale tylko na pamieci i procki szeregowe to poszukaj PonyProg - mam i jest bardzo mily i prosty do zrobienia.

Reply to
Łukasz Bolesta

Hej! A jakie EEPROM'y chcesz programować? Jeśli z rodziny 24Cxxx to prosty programator został opisany w projektach czytelników w Elektronice Praktycznej nr 4/2003 i 5/2003. W razie czego służę pomocą. Pozdrawiam.

Reply to
Nemo

Mam jeszcze 2 pytania:

  1. Orientacyjnie ile kosztuje Willem?
  2. Mozna nim programowac bios'y?
Reply to
Sh4DoV
[...]

Chlopie wszystko o Willemie znajdziesz szukajac 10 s (SEKUND) w sieci ! Nie pisz wiec bzdur o modemach tylko np. googlaj >

TB

Reply to
Tomasz Bednarz

Znalesc moze znajde, ale przegladanie paru setek, czy tysiecy stron... Sory jak bym mial stale to nie prosil bym nikogo o pomoc tylko bym siedzial sprawdzajac 2542 link... Na modemie niestety tego nie moze zrobic biedny student... ;-(

Reply to
Sh4DoV