Odtwarzacz CD i problem ...

Vitka Od pewnego czasu w moim CD'ku [nie kompowym] dzieje sie dziwna rzecz - mianowicie przy odczytywaniu plyt nagrywanych w domu [studiu] slychac trzaski, ale nie ma tych trzaskow na plytach sklepowych. Gdzie szukac przyczyny ??

pozdro VILQ gg:45466

Reply to
VILQ

Laser czyscilem, na jakosc plytek nie narzekam, a problem pojawil sie nagle ;)

pozdro VILQ gg:45466

Reply to
VILQ

Tak. Np. na wiezy Phillipsa jest wsio ok.

Reply to
VILQ

OK. Dzisiaj przy nim pogrzebie ;) I tak uwazam, ze na swoje 10 lat cedek niezle sie jeszcze spisuje :)

pozdro VILQ gg:45466

Reply to
VILQ

Friday, July 11, 2003, 5:50:19 PM,cdj nastukał(ła):

Czesto sa gorsze jakosciowo od "data only" - odsylam do testow... poczytaj a potem mow..

Bzdura - tylko nagrywarki maja automatyczna regulacje mocy. Jesli bylaby w CD-Romach i CD-playerach to nie byloby podkowek do jej regulacji na wozku lasera. Nagrywarki takowej nie maja - i tym samym nie mam mozliwosci ich regulacji.. no chyba ze bardzo stare - mam Yamahe SCSI 2x ktora ma ale od razu 20 :D - nie ma ktos czasem service manuala do tego ustrojstwa? Yamaha CDR-102 SCSI-2 jeszcze ladowana na CADDY.. niestety nie chodzi a trudno dojsc ktora do lasera (wszystkie sa na plytce, kolo tasmy lasera jest ok. 6....

Podkowka jest zlokalizowana na wozku lasera - jesli sa jakies na plycie glownej to ich nie ruszaj. Jest tam tylko jedna wiec sie nie pomylisz.

Reply to
=?Windows-1250?B?o3VrYXN6IEJvbGVzdGE=?=

Użytkownik VILQ napisał:

A byc moze sprawa jest prozaiczna: brudna soczewka! Zwykle zwykle nie sprawiaja takich problemow - bo sa lepsze ( tj tloczone ) :)

Kup sprezone powietrze i psiknij na nia. Tylko spytaj sie w sklepie ktore nie pozostawia sladow. ( mi to uratowalo 2 napedy )

Mozesz takze uzyc alkoholu izopropylowego. ( ale tu juz uwazaj )

Pozdrawiam!

Reply to
=Kanku=

czasem tego typu problemy pojawiaja sie przy nagrywaniu plyt audio ze zbyt duza predkoscia zapisu moze sprawdz to :)

Reply to
karlos

Friday, July 11, 2003, 7:02:52 PM,VILQ nastukał(ła):

V> Przeciez napisalem, ze wczesniej plyty czytaj bez problemow, V> niezaleznie od tego jak nagrane ... problem pojawil sie nagle ... Jesli nie pomaga czyszczenie to przyczyna jest zuzyty laser.. dsylam do rownolegle toczacego sie watku: "jak regulowac potencjometrem laser w CD" - tam podalem rozwiazanie problemu

Reply to
=?Windows-1250?B?o3VrYXN6IEJvbGVzdGE=?=

a nie nagrywasz w trybie TAO?

Reply to
Lopi

Ja ten komunikat widzialem czesto, na roznych plytach. W moim przypadku gowniana byla nagrywarka - Philips, costam 3660.

Te same plyty na innej nagrywarce przeszly !