Re: porty PS2

zajtek napisal(a):

Czesc.Mam pytanko.Czy ma ktos moze opis poszczegolnych pinow portu >klawiatury PS2 lub link do strony gdzie to bedzie opisane.Z gory wielkie

Pod tym linkiem znajdziesz sporo:

Ja swego czasu znalazlem mnostwo pozytecznych informacji na ten temat.

--
Pozdrowienia, Marcin E. Hamerla

Marcin E. Hamerla

zajtek napisal(a):

Hmm, chyba masz dostep do jakiegos strasznie kiepskiego gógla. U mnie wklepanie slow 'ps2 pinout keyboard' spowodowalo wywalenie zyliona linkow.

--
Pozdrowienia, Marcin E. Hamerla

Marcin E. Hamerla

Saturday, August 09, 2003, 4:22:10 PM,zajtek nastuka³(³a):

z> Uzytkownik "Marcin E. Hamerla" napisal z> w wiadomosci news: snipped-for-privacy@4ax.com...

z> Stary nie musisz byc taki dowcipny.Jakbym znalazl na googlach to bym nie z> pisal na tej grupie. Sprobuj 5 razy, dawaj odpowiednie slowa kluczowe PO ANGIELSKU to znajdziesz..

--
Pozdrrawiam!
£ukasz Bolesta                            duh666@wp.pl

U¿ytkownik "SP9RJT" napisa³ w wiadomo¶ci news:bh31og$1mi$ snipped-for-privacy@news.onet.pl...

Dzieki za odpowiedz.Zastanowcie sie nad jednym.Nie kazdy musi byc takim super komputerowcem jak wy,ja akurat jestem z innej branzy (budowlanej). A zpomnialbym w googlach wpisalem porty ps2 i znalazlo mi tylko playstation.Jednakze jeszcze raz dziekuje,PANOWIE SUPER INFROMATYCY

Reply to
zajtek