1-wire gdzie zakupic gotowe moduly?

Witam,

Czy ktos moze mnie naprowadzic na jakis konkretny sklep (najlepej w sieci), gdzie bylyby do kupienia zmontowane moduly 1-wire? Chodzi mi np. huby (rozgalezienia) i przede wszystkim jakies porty (wejsciowe i wyjsciowe).

TIA Ghost

Reply to
Ghost

Ghost snipped-for-privacy@m.com napisal nam:

AGG electronica to to co znam, w meksyku :>

Marek Dzwonnik

O starcie ebay.pl słyszę od 3 lat... I zapewne w mojej polityce olewania informacji na ten temat coś przegapiłem. Możesz rzucić jakimś _wiarygodnym_ linkiem?

Marek Dzwonnik

[...]

Tylko ploty, ploty i ploty...

wymaga autoryzacji ale to żaden problem postawić byle wirtualny serwis i poszczuć ludzi.
- domena nie istnieje.
- 404, czyli domena jest, jest nawet jakiś serwer, który odpowiada błędem.

Na razie się nie podniecam - zobaczymy, co dalej.

No i szlag trafił wiarygodność... W jednym ze źródeł powołuja się na agencję Sigma a agencja Sigma nie przyznaje się do ani do eBay ani do PayPal :-(

Użytkownik RoMan Mandziejewicz napisał:

Wynik poszukiwań

DOMENA: nazwa domeny: paypal.pl

id abonenta: nsk265289 (FIRMOWA)

serwery nazw: sjc-dns1.ebaydns.com. smf-dns1.ebaydns.com. sjc-dns2.ebaydns.com. smf-dns2.ebaydns.com.

utworzona:

2001.03.15

ostatnia modyfikacja:

2005.03.15

registrar: Warsaw Data Center

opcja: brak opcji na nazwe domeny

ABONENT: firma: Paypal Ireland Ltd. ulica: Earlsfort Centre Earlsfort Terrace miasto:

- Dublin 2 lokalizacja: IE

identyfikator: nsk265289

telefon:

+35.316180000 (1234)

ostatnia modyfikacja:

2005.01.26

registrar: Warsaw Data Center

dane aktualne z dnia:

2005.04.18

i domena numer dwa:

DOMENA: nazwa domeny: ebay.pl

id abonenta: nsk215433 (FIRMOWA)

serwery nazw: smf-dns2.ebaydns.com. smf-dns1.ebaydns.com. sjc-dns1.ebaydns.com. sjc-dns2.ebaydns.com.

utworzona:

2002.07.19

ostatnia modyfikacja:

2005.04.12

registrar: nask

opcja: brak opcji na nazwe domeny

ABONENT: firma: EBAY INTERNATIONAL AG ulica: BUBENBERGLATZ NO. 5 miasto:

- 3011 BERN

lokalizacja: CH

identyfikator: nsk215433

telefon:

+41.313112861

ostatnia modyfikacja:

2003.03.29

registrar: nask

dane aktualne z dnia:

2005.04.18

Ja tam myślę, że niedługo ich zobaczymy...

m.

Za kolejne 4 lata?

Domeny zarejestrowane dawno :-(

Ja wpadlem na taki link:

pozdrawiam

Reply to
Kris

;-) juz dziala PayPal w Polsce jeszcze nie..

Reply to
Michal Baszynski .

Spóźniłeś się o 15 minut ;-P

:-(

Ale kaszana - interfejs użytkownika jak z początku historii sieci www. W pazzegro wszystko wygląda dużo lepiej i miałem nadzieję, że tu zatrudnią jeszcze lepszych grafików. A mapa kategorii to w ogóle kpina: przykładowo "Telefony i akcesoria" dzielą się tylko na "Telefony" i "Pozostałe". Wszystkie modele komórek wrzucone w jeden worek.

Reply to
Adam Dybkowski
Reply to
Marek Dzwonnik

ale po co maja zatrudniac ? Przeciez to jest to samo co na calym swiecie, do czego uzytkownicy sa przyzwyczajeni :-) Co do "poczatkow historii" pomyliles sie polowicznie - ebay to jest w pewnym sensie historia, ale duzo mlodsza :-)

A w ogole czego od tego interfejsu chcesz ? Spelnia swoja role. [no - po prawdzie to troche ubogi, ale to kwestia funkcji a nie grafika].

Mysle ze z czasem sie rozbuduje. I to nawet dosc szybko.