Re: PIR LC-100-PI

> Czy ktoś wie, co zastosowano w czujce LC-100-PI na wyjściu (zaciski

(ja nie ściągałem ;P - jakbyś ją miał i dalej by to było niejasne, to > podeślij)... > > Pozdrawiam > Konop

Instrukcję mam. Podłączyłem 12V pod com i z NC biorę sygnał, który podaję na wejście LOGO. Niestety, niezależnie od stanu wzbudzenia czujki, LOGO pokazuje logiczną jedynkę. Jak zamiast logo podłączę cewkę przekażnika, to jest wysterowywany prawidłowo. Ta czujka nie ma normalnego przekaźnika, tylko jakiś układ półprzewodnikowy. Nie mogę znaleźć schematu lub ch-ki tego układu Pozdro, Marek

Reply to
Marek MANO

Fakt, sorry, trochę Cię nie dotyczytałem ;).. no więc skoro zwiększenie obciążenia pomaga, najprostszym wyjściem wydaje się zwiększenie obciążenia ;)... wstaw rezystor pomiędzy wyjście NC a masę, zacznij od

12k na przykład, da Ci to prąd 1mA, powinien w zupełności wystarczyć :)... A jeśli nie - to schodź niżej ;)...

Pozdrawiam Konop

Reply to
Konop