Re: Pilnie poszukiwany In?ynier Elektronik

snipped-for-privacy@gmail.com napisal(a):

> [...]

Tak, masz rację i dzięki za wsparcie :) Polecono mi to forum jako forum dla specjalistów. Jednak widzę, że głos zabiera głównie paru sfrustrowanych panów po przejściach którzy chcą połechtać swoje ego pustym, bezskładnym słowotokiem.

Reply to
ejuraszek

snipped-for-privacy@gmail.com pisze:

To jest grupa techniczna. Opisz swój problem. Specjaliści podpowiedzą ci jak go rozwiązać :)

Reply to
Mario

snipped-for-privacy@gmail.com napisał(a):

Sfrustrowany to Ty będziesz w poniedziałek jak się szef spyta czy ma w czym wybierać. Na pewno ktoś odpowiedział na Twoje ogłoszenie. Ale szału nie ma. Nie zauważyłeś że z Ciebie się tutaj śmieją. A dlaczego się śmieją a nie są poważni. Bo każdy przynajmniej raz odpowiedział na podobne ogłoszenie. Potem przepierdnął się z 200 kilosów żeby usłyszeć " to stanowisko o które pan pyta jest już obsadzone. Ale mamy jeszcze jedno. Potrzebujemy komiwojażera za 1000

  • procent od obrotu. Ale jak tylko pojawią się owe możliwości to będzie pan pierwszy w kolejce".
Reply to
sok marchwiowy

snipped-for-privacy@gmail.com napisal(a):

BTW daj ogloszenie w Gazeta Praca. Jest to dalece bardziej skuteczna forma - przecwiczone. Na njusach jest ograniczona liczba osob i do tego zmanierowanych ;--)

Reply to
Marcin E. Hamerla

Gazetę Pracę to czytają ludzie bez neta, a ci na ogół elektronikami nie są....musisz szukać tam gdzie właściwi bywają. Myślę że ogłoszenie w tym miejscu dotarło do wielu osób, choć nie oznacza to że owi muszą podjąć tutaj jakąkolwiek dyskusję - po prostu się odezwą.

Na tej grupie jest też mnóstwo amatorów co ożywia grupę bo oni maja na ogół więcej pytań i uzyskują bezpłatną pomoc....

Pozdrawiam wszystkich i proszę : emocje do szuflady

zbyszek

Reply to
zbyszek

zbyszek napisal(a):

Jestes teoretykiem. BTW njusy to zabawa niszowa.

Reply to
Marcin E. Hamerla

Użytkownik snipped-for-privacy@gmail.com napisał w wiadomości news: snipped-for-privacy@33g2000yqm.googlegroups.com... On 15 Lut, 19:56, Marcin E. Hamerla

To Twoja firma, Twoim głosem, narobiła sobie potencjalnych zwolenników, że ho ho. Jeżeli zatrudniają tam takich pracowników jak Ty to podejrzewam, że mają fachowców od PR-u za 1 500,- że nie wytłumaczyli Ci, że nie wolno obrażać nawet niechcących u Was pracować.

Artur(m)

Reply to
Artur(m

Użytkownik Mario napisał:

Dokładnie. To jest grupa techniczna - tu nie ma miejsca na ogłoszenia "praca oferowana". Tu można co najwyżej zamieścić ogłoszenie "jest problem do rozwiązania, jak jest ktoś kto potrafi zapraszamy do rozmów o kasie..." Jeleni to się szuka przez urzędy zatrudnienia i tabloidy.

Reply to
"Dariusz K. Ładziak"

snipped-for-privacy@gmail.com pisze:

wydaje mi sie, czy teraz obrazasz potencjalnych zainteresowanych?

Reply to
Psychik