Re: okazja czy ?ciema ?? (linux board)

Mirek pisze:

> [...]

Faktycznie teraz wszystko wydaje się jasne. Jakoś na pierwszy rzut okna nie skojarzyłem, że to mogą być bebechy routerka :) Czyli wszystko jak najbardziej w porządku, a czy tani ? być może, ale czy zestaw developerski to ciężko powiedzieć,.. na pewno nie dla newbe :)

Wielkie dzięki za skuteczne dochodzenie :) pzdr. j

Reply to
jacko

jacko pisze:

Ale nie widzę OvisLink5200 w spisie hardware wsparcia dla DD-WRT ??? Chyba że czegoś nie wiem lub przeoczyłem. pozdr AK

Reply to
Andrzej Kmicic

Andrzej Kmicic pisze:

Sorry, teraz zauważyłem że nie ma OvisLink5200 ale jest sam MagicBox. AK

Reply to
Andrzej Kmicic