Re: Odbieranie SMS'ów z telefonu

Użytkownik "Verox" <antispam snipped-for-privacy@a4.pl napisał w wiadomości news:slrnblv8nr.2f6.antispam snipped-for-privacy@matrix.veroxsystems.com...

Siemens lub Ericsson - unikaj Nokii, z tych pierwszych dwoch mozesz czytac SMS nawet poprzez Atmelka, a do obslugi Noki to PC potrzebny, dodatkown nie rob tego cyklicznie, mozna ustawic tel. tak aby sam informowal poprzez RS, ze nowa wiadomosc przyszla

jak cos wicej chcesz widziec to pisz snipped-for-privacy@polbox.com

Tomek

Reply to
ttmz

On Thu, 11 Sep 2003 09:02:58 +0200, ttmz napisał:

O to mi chodzi - możesz jakieś konkretnr modele podać ? Właśnie bawiłem sie gnokii, ale ten protokół jest tak powalony że szkoda słów, a ja to chciałem jakimś małym picem załatwić.

No ! i tego mi trzeba :-)

Już pisze :-)

Reply to
Verox

On Thu, 11 Sep 2003 08:10:31 +0200, Tomek napisał:

Ta, wiem - bawiłem sie tym na początku tego projektu - ale protokół nokii jest tak powalony że szkoda gadać - co prawda jest już więcej dokumentacji niż było kiedyś, ale łatwiej chyba kupić lepszy telefon :-)

Same Tomki, pozdrawiam ;-)

Reply to
Verox

Ja tam kiedys robilem alarm na GSM uzywalem Noki 5110 polaczenie po MBUS, a kontrolowal to AT90S2313. Jakos dzialalo, tyle ze czesto musialem powtarzac komendy bo telefon jakos nie za kazdym razem mial chec przysylac ACK. Zreszta opisy jakie mialem z gnokii byly dosc enigmatyczne.

Teraz chyba bym rzeczywyscie oparl to o jakis telefon ktory mozna sterowac przy pomocy komend AT dla samej wygody.

Pozdrawiam tez Tomek

Reply to
tomaszkolecki

W artykule <slrnbm0era.55h.antispam snipped-for-privacy@matrix.veroxsystems.com>

Verox napisal(a):

Do s35i był opis komend AT, ale nie mogę znaleźć linka :-( Zajrzyj tu:

Pozdrawiam

Marcin Stanisz

Reply to
Marcin Stanisz

no na razie nic w skrzynce nie widze :-)

Tomek

Reply to
ttmz

A jaką komendą AT można uaktywnic funkcje aby telefon sam informowal o tym, ze przyszla nowa wiadomosc?

Sławek

Reply to
Slawko

Użytkownik "Slawko" snipped-for-privacy@friko.onet.pl> napisał w wiadomości news:bjs5gc$9j3$ snipped-for-privacy@news.onet.pl...

dla Siemens c35 at+cnmi=1,1,2,2,1

ogolnie dal innych tez at+cnmi ale musisz sie przedtem "spytac" telefonu jakie parametry przyjmuje dla tej komendy

tomek

Reply to
ttmz

OT

czesc, serwer polbox.com cos nie dzila i nie moglem ci wyslac email'a sprobuje w poniedzialek

Tomek

Reply to
ttmz