Re: [ntg] ZGAGA

> Koleś w aptece mówił, że to właściwie to samo itp itd.

Codipar to czysty paracetamol.

Famaceutka poleciłam mi thiocodin, mówiąc że to "to samo" lub "prawie to > samo" i mówiąc, że ma identyczne działanie.

Thiocodin to kodeina+sulfogwajakol. Nie ma nic wspólnego z Codiparem.

Jeden (w tej samej dawce) nie robił na mnie żadnej różnicy a drugi działa bezbłędnie.

Thiocodin jest skutecznym środkiem przeciwkaszlowym. Kiedyś był jeszcze Toclase

Nie wiem dlaczego - efekt placebo odpada.

A w większej dawce też narkotycznym. Kinderćpuny to biorą. Acodin, Thiocodin i coś jeszcze.

Reply to
Queequeg