Re: Normalne generatory to przeżytek !

Użytkownik "VSS" snipped-for-privacy@vss.pl napisał w wiadomości news:emc9mm$9rg$ snipped-for-privacy@opal.icpnet.pl...

Fantastyczna japońska zabawka dla DJ-ów Specjalny stół i klocki ( znaczniki) ? Czy tym wszystkim steruje komputer z projektorem schowany pod stołem ?

Reply to
lwh

Hiszpańska

szklany stół, pergamin na wierzchu, projektor + oświetlacz IR + kamera IR pod stołem, znaczniki na klockach.

tu opis:

Marek Lewandowski

Użytkownik "Marek Lewandowski"

Ale doykowy jest. Bo paluchem coś przesuwa. Nie tylko kręci i przesuwa klocki.

Robert

Reply to
Robert Wańkowski

nie jest