Re: model piecyka

W dniu 2009-09-30 23:25, Marek Lewandowski napisał/a:

> [...]

patrz, przeoczyłem, odszczekuję :)

W takim razie: piecyk, tfu, ogrzewacz przepływowy do serwisu. To nie ma prawa tak żreć baterii.

Marek

Reply to
Marek Lewandowski

Troche wyzej kolega AJT zaproponowal wsadzic dwa akumulatory. ja bym je chetnie wsadzil , a do 220V wsadzil taki programowalny zegar i do tego ladowarke akumulatorow. Efekt bylby taki, ze piecyk startowal by z akumulatorow a zegar w gniazdku co 2 dni by wlaczal ladowarke tych aku i bylby spokoj na dlugo.

co o tym myslicie?

Reply to
doktorek
Reply to