Re: miekki start silnika dc

Am 19.07.2010 18:35, schrieb ptoki:

> [...]

Ech. Ja bardzo dziekuje za opisowe sugestie. Ja juz kiedys zbudowalem pedał do efektu gitarowego ale wiem ze rezultat byl sredni. Dzialac dzialalo, Ale nie bylo ani wytrzymale ani trwale. Zrobilem pedal z blachy ocynkowanej, z sprezyna bodaj z pompy hamulcowej z malucha. Mechanizm mialem na potencjometrze i raz na sznurku a raz na przekladni zebatej. Oba pomysly zeszly bo potencjometr sie wytarl...

Reply to
ptoki