Re: macie już tv oled?

> A jednak mają. Moje starsze telefony służą mi za podręczny kalkulator

Ma to sens?

Sentymentalny jestem.

Za cztery dychy na Allegro hp30s.

Trzeba jeszcze telefon posklejać. Bateria z Allegro ekran wypchnęła...

Az tak?

Ale zaraz ... Samsung S4 mial wymienialną baterie, a z tylu klapke łatwo wylatującą.

Natomiast ... podobnie mi wygladają dwa inne telefony, a stalo sie to jakos po upalnym lecie ... a przeciez wytrzymaly pare wczesniejszych lat.

J.F