Re: macie już tv oled?

>>> Wcześniej (przed S9) miałem Galaxy S5, też z Yanosikiem. Także

Dajesz IMO mało wiarygodną stronę. > Zacytuję jeden z komentarzy: > "Co za brednie....akurat sam byłem świadkiem tej rozmowy. Pan Piotr > zachowywał się w sposób bezczelny i arogancki wobec pracowników. Mało tego > połowę tej rozmowy sobie wymyślił. Ja na miejscu pracownika firmy Samsung > domagałbym się przeprosin."

Jasssne, podpisano - pracownik Samsunga ;)

Poza tym widzę tam wiele komentarzy od osób, które piszą, iż intensywnie > używają smartfonów i nie mają opisywanych oproblemów. >>

A jednak mają. Moje starsze telefony służą mi za podręczny kalkulator

- do swojego kresu. I niestety - wyraźnie widać na białym ekranie wszystkie elementy kalkulatora, wypalone. W tej chwili nie pokażę, bo w S4, którego używałem ostatnio spuchła bateria i nie chcę go podłączać a wcześniejszy S+ już się zbrickował :(

Po wypłacie spróbuję oddać S4 do serwisu - może mają jeszcze baterie do niego. W tej chwili wygląda to źle: