Re: Który program do AVR wybrać ?

Witam,

> mam do wyboru dwa programy do pisania w C dla AVRów > 1. CodeVision 2. ImageCraft > mam też programator: >
> który zestaw polecacie ? > pzdr

Od miesiaca uzywam WinAvr i jestem zadowolony. Jest to darmowe C na zasadzie licencji GNU ukierunkowane na mikrokontrolery AVR. Pakiet ten zawiera szereg narzedzi ktore mozesz wykozystac do pracy z tymi mikrokontrolerami. Mozesz go pobrac stad:

. Programator ktory znalazles nadaje sie do programowania w tym pakiecie. Sprobuj a zobaczysz. ;-)) Pozdrawiam

Jacek M.

Reply to
Jacek

Jacek wrote::

[...]

Jeśli mogę zasugerować rozwiązanie które u mnie doskonale się sprawdziło: WinAVR (do pisania)

  • AVRStudio (do debugowania,do pobrania od Atmela)
  • Pony Prog z programatorem, którego schemat można znaleźć w dokumentacji Pony'ego (zdaje się odpowiednik stk-200 <-poprawcie jeśli się mylę) Po odrobinie pracy przy konfiguracji i paru skryptach przyspieszających programowanie w Pony Prog'u miałem środowisko przyjemne i wydajne :). Z kompilacji otrzymywałem 'tradycyjnego' hex'a i extcoff'a, którego z kolei ładowałem do AVRStudio, gdzie mogłem sobie ładnie zasymulować działanie programu, mając dostęp do rejestrów, portów, itp.

Pozdrawiam