Re: Koszt wytrawiania płytki

Dzięki Zamierzam zrobić prosty programator uKontrolera AT90S2313 i chcę, żeby było to coś solidne :)

Użytkownik "Rafal M" snipped-for-privacy@gazeta.pl napisał w wiadomości news:d9hkbr$n1i$ snipped-for-privacy@> > Witam

> [...]
Sirtap

Użytkownik "Sirtap" snipped-for-privacy@gazeta.pl napisał w wiadomości news:d9hq0d$gqs$ snipped-for-privacy@inews.gazeta.pl...

Hmm, nie wiem czy to jest opłacalne. Taki programator możesz bez płytki zlutowac "na pająku" czego nie polecam chociaż jest powiedzenie, że prowizorki się najdłużej trzymają :)

AVT sprzedaje np programator ISP prociutki (AVT-2550/P) Gotowy kit kosztuje

23 PLN a same płytka chyba 6 PLN więc mam wątpliwości co do opłacalności robienia samemu takiej płytki. Nie wiem jaki to ma być programator bo z Twojej wypowiedzi wynika, że będzie to coś o wiele większego (10x15cm) więc to już może wchodzić w fazę opłacalności

Pozdrawiam