Re: KiCAD - pcbnew takie troche mulenie

Wersje sa rozne. Na armie mam jakas z ubuntu 9.04 a na wid\ndzie jakis build z maja.

Potwierdzam ze w ogolnosci kicad dziala zwawo. Ale wez sobie otworz taskmanagera zaznacz pcbnew i otworz w nim jakis schemat. Najedz na element nacisnij "g" i kliknij myszka patrzac na uzycie cpu przez pcbnew. bedzie widac pik.

Lub podobnie w processexplorerze. Tam kazdy proces ma swoje wykresy wiec jeszcze lepiej widac te piki. Na szybkiej maszynie to nie jest problemem ale na tym moim armie jest troche niemile (takie 3-4s freezy).

Reply to
ptoki

Faktycznie, skacze obciążenie, a top pokazuje ze podczas przemieszczenia elementu eeschema zjada ok. 50% czasu procesora. Ale gdybym nie zerknął na wykres zajętości procesora, to nawet bym tego nie zauważył :)

j.

Reply to
Jacek Radzikowski

W dniu 2010-06-12 12:06, ptoki pisze:

Więc piszesz o przeciągnięciu <G> a nie o przesunięciu <M>. W trakcie przeciągania, na bieżąco kreśli wszystkie ścieżki, których końce dalej trzymają się padów przeciąganej obudowy. Im więcej podłączonych ścieżek tym większe obciążenie procesora. Na PC z dwurdzeniowym 2GHz tez widzę, że wrasta obciążenie procka.

Reply to
Mario