Re: Keil uVision dla ARM

slawek7 pisze:

> -- > Adam Dybkowski >
> Uwaga: przed wysłaniem do mnie maila usuń cyfry z adresu.

Witaj.

Generalnie jest tak jak zaczynasz swoją przygodę z Armami to jednak warto byłoby abyś ściągnął sobie keila uVisiona, dlatego że ma fajnie graficznie rozwiązany podgląd rejestrów, możliwość symulacji softwarowej, przygotowany wcześniej plik stratup.s itd. Jeśli chciałbyś używać winarma to raczej nie, proponuje eclipse + jtag sprzętowy i dokumetnacja pod jakim adresem gdzie co siedzi w mikrokontrolerze. Ja korzystam z Eclipsa i jestem zadowolony aktualizuje mi nawet ram zewnętrzny na sprzętowym jtagu.

Reply to
misz1979