Re: jaki modem GSM

Użytkownik "dr Vito" <dr snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> napisał w wiadomościnews: snipped-for-privacy@r38g2000yqn.googlegroups.com...

> Witam, > > Czy mozecie poradzic mi jakiś modem GSM, ktory moglbym podpiąć do > serwera z systemem linux? > Komunikacja po RS232 (serwer<>modem), najlepiej jakby sie dalo z > jakims istniejącym oprogramowaniem (np. GNOKII). > > Od kilku lat używam z powodzeniem siemensa tc35i > o taki:
zasilanie zewnetrzne wiec odpadają problemy z bateriami/ładowaniem - po > prostu zasilacz podpinasz do UPSa do którego masz wpiety serwer, program do > obsługi sam napisałem w jedno popołudnie - Perl + biblioteka Device-Gsm zwww.cpan.org. U mnie to chodzi pod Solarisem i wysyła smsy z powiadomieniami > w razie jakiejś awarii/przegrzewania serwerowni . > > MaW

Witam,

To dobra cena?

Pozdrawiam, dr Vito

Reply to
dr Vito

Nie lepiej kupic telefon C/M/S35 ? kosztuje jakies grosze, dziala podobnie, tylko kabelek trzeba kombinowac bo dane i zasilanie na jednym laczu ..