Re: Jak uzyskac wysokie napiecie 8kV 20mA

> Napięcie jest a prąd płynie, choć napięcie może pływać :-)

Ale sie ubawilem czytajac wasze porady :) dzieki za pomoc juz sobie poradzilem. A wam polecam Poplywac w basenie moze ten roztwoj nie bedzie pod napieciem? Niema to jak pan roman zlota raczka, po co tu sie przechwalac jezeli koles pyta to chce uzyskac odpowiedz na pytanie a nie dowiadywac sie ze jestem laikiem.Dzikuje za potwierdzenie mojej tezy brawo no i dzieki tym ktorzy sie starali wytlumaczyc mi to jakos

Reply to
specmaniac

Dnia Wed, 7 May 2008 15:44:17 -0700 (PDT), specmaniac napisał(a):

Ubawić to się można czytając twoje zapytanie :)

Reply to
Jacek Maciejewski

Wbij sobie do głowy: Napięcie NIE płynie. To jak ciśnienie w rurze. Oczywiście może wywołać przepływ (i taki prąd już płynie), ale samo napięcie to tylko różnica potencjałów, jak różnica ciśnień.

Reply to
Adam Wysocki