Wysokie napiecie, jaki generator?

Piotr Wyderski

Witam

A propo silnika jonowego , są na ten temat jakieś sensowne strony. Do tej pory znalazłem dużo ale głównie ze sformuowaniami : przewiduję..zamierzam.. na pewno zadziała...

Reply to
marcin

Witam

Tą stronę też znalazłem ale jak dla mnie jedyny interesujący eksperyment to ten z zastosowaniem prądu impulowego a nie stałego. Z deklaracji autora wynika że powinna być efektywonośc na poziomie 4g /1wat. Z tym że jeszcze nie potwierdzone ani na większym modelu ani przez innych konstruktorów.

Reply to
marcin
Reply to
Piotr Wyderski

No cóz mam podobne doświadczenie w tym temacie , zrobiłem mały lifter - trójkąt rónoboczny 25 cm i zasiliłem z przetwornicy od elemisa. Troche polatywał (lataniem to trudno nazwać). Niestety z którymś razem nie włożyłem fajki od WN do kineskopu i się telewizor zepsół :-((.

Reply to
marcin