Re: Jak uzyskac wysokie napiecie 8kV 20mA

> jezeli ktos moze mi poradzic jak  zrobic taki generator napiecia

mysle nad uzyciem nawqet 1ma przy 5 kv prawdopodobnie nie chodzi tutaj o ampery tylko przeplyw napiecia, jezeli mozna wykozystac na 5 minut ten uklad z tv to sprobuje na poczatek, substacja jest olejowa wiec stwarza duzy opor, prosze o napisanie jak to mam wyjac a starych telewizorow to pelno na polach lezy hihi pomozcie co ma z niego wyjac i jak to podlaczyc do zasilacza czy akumulatora czy poprostu wyjac wszystko z tv wlacznie z wtyczka ?

Reply to
specmaniac

specmaniac pisze:

Transformator z telewizora jest częścią przetwornicy flyback. Musiałbyś całą taką przetwornicę zorganizować. No i pamiętaj, że transformator masz tylko w starych telewizorach. W nowszych jest trafopowielacz.

Reply to
Tomasz Wójtowicz
.

pomozcie co ma z niego wyjac i jak to podlaczyc do zasilacza czy akumulatora czy poprostu wyjac wszystko z tv wlacznie z wtyczka ?

Poczytaj tutaj o zasilaczu do lampy plazmowej

Darek_J

Reply to
Darek_J

Przepływ czego?