Re: Jak skalowa? napi?cie ?

> Ja wiem, chodzi mi jednak o to, żeby wykorzystać przetwornik A/C i nie

Brzmi to nieźle, problemem może być pomiar dużych amplitud prądów zmiennych. Zwłaszcza jeśli chodzi o zastosowanie diody zenera, która tylko w jednym kierunku wykazuje te pożądane właściwości.

Reply to
gdL

a dlaczego kombinujesz jak koń pod góre, a nie weźmiesz gotowego scalaka?

Waldek

Reply to
Waldemar Krzok