Re: Identyfikacja scalaka ?T2482

> Jak na razie, to od bliskich wyładowań miałem załatwione dwa zestawy.

Stara.

Wydawałoby się, że te stare konstrukcje powinny być odporne na EMP, bo w > sumie co tam może paść od przepięcia? PTC pęknie, kondensator rozruchowy > przebije?

Nie mam pojęcia - agregat wymienili.

Nie chciałeś go sobie zostawić z czystej ciekawości, co padło, czy nie mogłeś?

Reply to
Queequeg