Re: H3 LED Kto? to sprawdzi? ?

(...)

> Mowisz o tych z Twoich linkow? Takie wynalazki zawsze kojarzyly mi sie z > bazarowa tandeta, zupelnie nie nadajaca sie do codziennego uzytku - > czyzbym byl w bledzie?

Nie, nie jesteś w błędzie ;) 1x Cree da więcej światła i przy odpowiedniej optyce zapewni większy zasięg.

Do zastąpienia żarówki 25W wybrałbym albo MC-E (http://

albo SSC P7 (http://
wraz z odpowiednią optyką (ta od żarówek się nie nadaje) + odpowiedni sterownik + sporo metalu w roli radiatora. Dodam jeszcze, że z jednej P7'mki można uzyskać >

1000lm, za to MC-E są też białe ciepłe i neutralne. Można też wykorzystać trzy 'jednowatowe' Cree XR-E z binu R2, przy zasilaniu 3x0.7A także dadzą więcej światła niż żarówka 25W.
Reply to
rzymo