Re: EPAD

> W układach z wyższym napięciem wolę już bazować na kontrolerach, które

Nawet 1700 V...

Pamiętam dobrze mój pierwszy układ startowy na DMOS, biurko zaświeciło > jak dekoracje świąteczne na domu Clarka Griswolda i wywaliło główny > bezpiecznik na wejsciu WLZ. Cena postępu i nowoczesności, shit happens. >> Górnicy lubią zasilacze uniwersalne 24-230V AC :) > A jak Ci kiedyś pokazałem 40V-1kV, to pisałeś, że wydumka. ;-P

Powyżej jest właśnie 40-1000 V :)

To są wydumki, bo zakres mocy 4.8 - 35 W przy tym zakresie napięć. A górnikowi ja muszę dać 100% w pełnym zakresie. Dlatego tylko 1:10 a nie 1:25. Na dokładkę muszę spełnić 60079-11 a łatwe to nie jest.