Re: Emulator drukarki serialowej

Mnie si zdawa o, e s porty szeregowe, ale ja si nie znam, elektronik

> jestem z ubieg ego stulecia :)

port szeregowy jest przez wszystkich znanych mi szanujących się ludzi z branży zwany krótko "serialem" i określenie "drukarka serialowa" nikogo nie dziwi, ale jeśli koniecznie chcesz, popodstawiaj sobie w moim poście w miejsce owego seriala: "międzymordzie z przesyłem informacji kawałek za kawałkiem" :-)

Analizator niestety generuje dane tylko w trybie graficznym, jest tych danych na dwie strony A4, pisania softu się nie podejmę, ponieważ już zbyt mocno tu wypadłem już z obiegu, pozostaje mi szukać gotowych rozwiązań.

Jarek P.