Re: dopasowanie impedancji

widzę ze zbyd doałownie wziąłeś słowo "cała moc" do siebie, ta moc zostanie

Zdefiniuj w takim razie "cała moc". Bo w j. polskim "cała" oznacza "wszystko, bez reszty". Ile z tych 100W ma się gdzie wytracić, dokładnie proszę, bo jak na razie to jesteś dupa troll.

wyprodukowana przeze mnie i nie odebrana przez prądnicę (poza jakimiś > stratami mechanicznymi i magnetycznymi), po w takim przypadku cała moja moc > zostanie stracona,

Gdzie? W prądnicy?

poza tym straty prądnicy nie są stałe jak założyłeś, lecz > proporcjonalne do obrotów,

Dobrze założyłem. Nie są stałe. Prądnica nie wytrzyma 100W strat biegnąc na luzie,

wiec jeśli będzie to porządna prądnica to sie nie > rozleci,

Czyli nie robi się porządnych prądnic.

zacznie sieę kręcić z prędkością przy kturej moc strat zrówna sie z > mocą dostarczaną

Naucz się czytać. Dla prądnicy rzędu 100W obroty, przy których straty biegu jałowego dojdą do mocy znamionowej, leżą znacznie powyżej jej wytrzzymałości mechanicznej.

EOT, z trollami nie mam czasu dyskutować.

Marek

Reply to
Marek Lewandowski