Re: Dell 1706fpv - jak rozebra?

Na razie jeszcze nic nie mam. Wlasnie wrocilem ze sluzbowej biby i pradu wolalbym sie nie tykac ;) Pobieżne oględziny organoleptyczne wykonane uprzednio nic nie wykazały - zadnych spuchnietych kondenstatorow, zweglonych rezystorow czy dziur w scalakach...

Jak dojde troche do siebie to postaram sie cos pomierzyc. Inverter do swietlowek jest zrobiony na ukladzie OZ99xx, podobno jest to kostrukcja, z ktorej dell sie dosc szybko wycofal.

Zastanawiaja mnie dwie sprawy. Czy zuzycie swietlowek moze dawac takie efekty w postaci cyklicznego zaswiecania ich na ok. 1s i gaszenia z powodu np. wiekszego poboru prądu? No i jeszcze czy taka przetwornica wystartuje bez podlaczenia swietlowki? Jest tam zdaje sie pobierany jakis sygnal sprzezenia ze swietlowek.

Czeka mnie zdaje sie troche pomiarow i wiecej czytania :)

Przemek

Reply to
zelazko