Re: Dell 1706fpv - jak rozebra?

Nieśmiało sugeruję przepytanie wuwuwu supportu Della:
razie problemów ze znalezieniem

> odpowiedniego modelu można posiłkować się Service Tag. > > Pozdrawiam - Krzysztof Kucharski

Tak dobrze to nie ma, albo ja zle szukalem. Instrukcje uzytkowania sa, ale serwisowek raczej brak.

W kazdym razie udalo mi sie. Trzeba czyms plaskim przez te szczeliny na spodniej krawedzi pchnac zatrzaski do wnetrza obudowy i sciagnac ramke. Uwolnienie ramki z pozostalych zatrzaskow wymagalo nieco sily, ale udalo sie przeprowadzic bez szwanku. Potem mozna zdjac tylna czesc obudowy i juz mamy dostep do bebechow.

Przemek

Reply to
zelazko

Użytkownik "zelazko" <p snipped-for-privacy@tlen.pl napisał w wiadomości news: snipped-for-privacy@k37g2000hsf.googlegroups.com...

[...] W kazdym razie udalo mi sie. [...]

Gratulacje ;-) W takim razie proszę, pochwal się wynikami swojej inspekcji. Nie będę ukrywał, że jestem zainteresowany poznaniem przyczyny usterki Twojego monitora. Coś podobnego przytrafia się mojemu laptopowi (Dell). Tu jednak przyczyna jest mi znana - niezbyt szczęśliwie zaprojektowane złącze matrycy, wymagające regularnego czyszczenia lub użycia pewnej siły ;-)

Pozdrawiam - Krzysztof Kucharski

Reply to
Krzysztof Kucharski