Re: Czyta sie to jakoś ruchomic?

> Do laptopa też możesz podłączyć dwa monitory, klawiaturę, myszkę i go

Oj tam, oj tam. Dyski się podłącza pod USB 3.x. Od mirroringu masz inne pudełko - NAS. (mam 2 HDD i 4 SSD w mini tower, ale 1 HDD i 1 SSD już po USB)

Trzy RS232 (a nawet port równoległy (!!!); nadal > wykorzystywany do JTAG-a BTW :-) ) też raczej ciężko byłoby do laptoka > wstawić.

Nie mam już zastosowania dla RS i Centronicsa. Ale USB ciągle mało. Na szczęście są huby.

> (też nie używam laptopa - zestarzał się i zakurzył) > Tak, kurz to poważny problem. ;-) Laptop to najbardziej zasyfiony > element na moim biurku. To jest Lenovo z takim meszkiem na górnej części > obudowy, który ten kurz wyjątkowo dobrze przyciąga i trzyma.

Mam maleństwo ASUSa 9" - robił w czasach przedtabletowych za podróżny. Nie sprawdził się. Na komputer za mały, na podróżny za duży, za ciężki, za krótko pracował na akumulatorze. Nawet nie wiem, czy się już nie zbrickował.