Re: czestotliwosc zewowa lub inaczej ringing frequency

IMO to nie jest to samo. częst. dzwonienia to cz. oscylacyjnej tłumionej

> odpowiedzi układu na zbocze jednostkowe a cz. zewowa to np. pozaakustyczna > cz. aktywująca wykonanie jakiejś funkcji w odbiorniku (np. przejście z > trybu czuwania w tryb odbioru).

chodzi o to ze mam czujnik piezoelektryczny do pomiaru drgan a facet mnie pyta o ringing frequency. moze to cos podpowie. dzieki za pomoc

Reply to
mlaskajacy jarek

W dniu 2010-01-26 19:00, mlaskajacy jarek pisze:

Częstotliwość rezonansu własnego czujnika?

Reply to
Paweł Hadam

Dnia Tue, 26 Jan 2010 21:20:46 +0100, Paweł Hadam napisał(a):

IMO tak.

Reply to
Jacek Maciejewski