Re: Co to jest Video port w kamerze IP

Proszę Was pomóżcie mi jeszcze w takiej sprawie. Jak mam w pracy sprawdzić który port jest dostępny? W pracy komputery są w LANie z IP wewnętrznym i zapewne komputery są też za Firewallem sprzętowym. Jest jakaś strona lub cos takiego?

Reply to
slawek7

slawek7 denied rebel lies:

Spytaj administratora.

Reply to
MoonWolf

Ale ty nie dajesz sobie pomóc! Sprawdziłeś czy chodzi na komputerze bez nata i bez firewalla?

Bez tego co napisałem wyżęj szkoda zachodu. Prawdopodobnie kamera będzie pracować również, gdy komputer jest za natem. Gdyby było jednak tak, że kamera śle gołe pakiety UDP na konkretny port, to nie wystarczy dziura w firewallu, potrzeba jeszcze przekierować je na konkretny komputer - a tego i tak bez admina nie zrobisz.

Mirek.

Reply to
Mirek