Re: Cewki SMD?

> Idę sobie z moim śmietnikiem :).

*PLONK!*

Dnia Wed, 14 Sep 2022 19:41:08 +0200, RoMan Mandziejewicz napisał(a):

Roman o co Ci chodzi? Byłem ciekawy kto tak na mnie napierdziela. Stronę WWW "masz w budowie" więc popytałem Google'a. Zalazłem pewną firmę specjalizująca się w elementach indukcyjnych. Jak myślisz, jakie jest prawdopodobieństwo tego, że w Polsce jest kilka osób o tym samym imieniu i nazwisku i są specjalistami w elementach indukcyjnych? No policz sobie. Jeśli w Twojej firmie nie pracują dwie księgowe, przy czym ta czarnowłosa jest fajniejsza od blondynki, to nie było tematu i pracujesz gdzie indziej. Szukałem jeszcze kilku elementów i znalazłem je w tej firmie, dzięki Tobie, nawet jeśli to nie Ty w niej pracujesz, w co wątpię. Tak, że temat uważam za zamknięty. Oczywiście nie bronię Ci *PLUMKAĆ*.

Reply to
adam13lat