Re: cewka do przetwornicy synchronicznej

> Rdzeń toroidalny ze szczeliną - największy to TN26. Przy 20A zaledwie

Milo z Twojej strony, ale 7.2u to troche za malo. Przydalo by sie minimum 100uH, lub wiecej, aby ch-ka wyjsciowa byla "smukla" :). G

Reply to
6rzes

Podobne cewki robiłem z dławika wyjściowego zasilacza AT/ATX. Tzn. wystarczyło podłączyć uzwojenie 12V i to miało ok. 60uH. Użyłem z powodzeniem w kilku zasilaczach dających do 5A.. Takie duże cewki toroidalne robi np. Coilcraft.

Reply to
EM