Re: CCTV - jak lista, grupa, forum ?

ąćęłńóśźż napisał:

Czy końcówki zaciskane są na pewno lepsze od nakręcanych?

Dobrze zagnieciona, zaciskana końcówka jest lepsza od kiepskiej nakręcanej (i odwrotnie). Ja wolę zaciskać, szybciej mi to wychodzi.

I przy okazji:  w jaki obcinacz izolacji (mniej więcej jakiego rodzaju) warto zainwestować?

Taki po 1 zł, czerwony z castoramy :) A jak mam w jednym miejscu więcej niż 8 kabli, to wyciągam z walizki taki:

ja leniwy jestem.

PS. Namordowałem się kiedyś nad montowaniem końcówek "N" różnych typów na kablach H-1000 i czasem mi się to jeszcze śni po nocach > ;-))

Na dobry sen polecam odrobinę sportu...

Pozdr. RobMac

Reply to
robmac