Re: Było: Kity,zestawy uruchomieniowe a CE

> Tak się ostatnio zastanawiałem, czy firmy produkujące Kity, zestawy i > programatory powinny swoje produkty oznaczać CE / badać pod tym kątem? Jakie > normy powinny spełniać? Dyrektywę RoHS, EMC, inne? > Dyskusja toczyła się w 2007 roku, ale konkretnej odpowiedzi na pytanie nie > znalazłem:

Kit czy zestaw to nie jest urządzenie , ROHS bedzie spelniac bo praktycznie wszystkie elementy sa bezolowiowe a i malo ktora plytkarnia robi pcb olowiowe , wszystie plytkarnie przestawily sie na pokrycia bezolowiowe

jak ktos sobie kupi samodzielnie elementy i zmontuje prototyp to z tego co pamietam nie podlega to ROHS bo prototypy nie podlegaja , wiec nie widze roznicy czy ktos kupi oddzielnie 20 elementow czy te same 20 elementow w jednej paczce tyle ze skompletowane i nazwane kit

Mi wychodzi ze kit spelnia ROHS ale nie ma obowiazku spelniac , jako urzadzenie zmontowane .

Reply to
nenik