Re: AVR32, USB, i... czary!!!

> A pomaga w takich sytuacjach zewnętrzny BOD?

A próbowałeś połączyć zewnętrzny BOD z tranzystorem za filtrami? Takie wyodrębnienie w układzie "modułu zasilania" zajmującego się filtrowaniem, a w reszcie układu już tylko małe pojemności blisko wyprowadzeń.

Reply to
Lemoniada

Poszukam tego mojego układu na AT91SAM i zobaczę czy wogle reaguje na nóżke zewnętrznego resetu.

SM

Reply to
SM