Re: AVR + linux + notebook

> Używam Ubuntu i chciałbym wrócić do zapomnianego już przeze mnie AVRka

dzięki, ale nie bardzo - niestety nie posiadam portu LPT w laptopie, więc interesują mnie rozwiązania USB+FTDI lub samo USB - w weekend będę kombinował.

ewentualnie zastanawiam się nad kartą LPT na PC Card i na przykład STK200 - prawdopodobnie będzie to tańsze rozwiązanie niż programatory na USB.

dzięki za wszystkie odpowiedzi

Reply to
Przemek

Ciekawa obserwacja, u mnie jest odwrotnie. STK200 to jakas pomyłka jesli chodzi o predkość. USBASP robi to wielokrotnie szybciej. Może po prostu zdejmij zworkę slowclock ;)

Reply to
Sebastian Biały

snipped-for-privacy@wp.pl pisze:

Zarówno atmega jak i attiny przychodzą nie wiedzieć czemu z zegarem

1MHz. Usbasp potrzebuje 2MHz do trybu szybkiego, tryb wolny jest od 32KHz. Jak tylko przestawisz procesor na 2MHz+ to zworka staje się zbędna.
Reply to
Michoo