Re: ?arówki diodiowe na napi?cie sieci

A ile kosztowałyby takie trzy diody?

> Przetwornica 30W to przy tym pikuś.

Ceny nie są zachęcające ;) Jeden z pewniejszych sklepów to np.

polskich:
Chińczyków można kupić taniej, ale zazwyczaj mają same białe zimne:

rzymo

Ożebrowanie odprowadzające ciepło jest uwydatnione. Tyle że takie lampy to na razie droga technologia.

Reply to
Qwinto

Witam

Qwinto napisał(a) :

Uwydatnione? Chyba za delikatnie powiedziane. Ja tam nic oprócz radiatora nie widzę

Żyrandol by mi się zerwał.

Reply to
Zbynek Ltd.

Ale to jest oprawa wpuszczana w sufit podwieszany. Te na "zwykłe" źródła światła są podobnej wielkości. A, nie - to ma gwint!! Kupa.

Ja jestem (od ponad pół roku ;) ) na etapie zamiany halogenów na diody w kuchni. Wykonałem doświetlenie miejsca, w którym nie było oświetlenia:

I przy okazji zmieniłem jednego 30W halogena na XR-E ciepłą. Mało. Dwa już by dawały radę, jeden - nie.

Pozdrawiam

Marcin S.

Reply to
mstaniszWYTNIJTO

Mea culpa, powinienem umiescic slowo uwydatnione w apostrofach: "Ożebrowanie odprowadzające ciepło jest "uwydatnione"" :)

Ale w tym konkretnym przypadku masz całą oprawe downlight. Czyli do zyrandola Ci sie nie nada:

LR6 LED: 665 lumenów i 6,5W mocy (az strach pomyslec jak wyglada oprawa 10x wieksza :) )

Qwinto

Gwint jest, ale to cala oprawa świetlna:

Qwinto

Ale o co tu z tym gwintem chodzi ? Sam sie zastanawialem - to w koncu wkrecane w oprawke czy wpuszczane w sufit ? Czy w ameryce jedno i drugie - taka sobie zlaczke wymyslili ?