Re: 4000K

2700K lepsze _w_ _domu_ od 6500K.

Zapewne tak ale jak zwykle nie pamiętam. To już ten wiek...

A ja trzech. 2700K.

A propos - kolejna ciekawostka - w marketach sporo takich zyrandoli, > gdzie wszyskie zarowki na jednym obwodzie. > Przyzwyczaili sie, ze klient sobie sciemniacz zainstaluje, czy > brytyjki design?

Nie wiem, o co chodzi z brytyjskim designem. Dobierz sobie moc żarówek do potrzeb,

Jeżeli chcesz zasypiać spokojnie to nie kombinuj i zostać przy 2700K, ewentualnie 3000K ale to jest zazwyczaj chińszczyzna o dziurawym paśmie.

A nie w domu to lepsze 6500?

Ale ja o 4000K mysle ...

A genetycznie to nie jestesmy dostosowani do 6500 wlasnie ?

-Rabi, ciezko mi w domu, ciasno, izba mala, dzieci duzo, trudno wytrzymac.

-kup sobie koze.

po tygodniu:

-jak ci sie mieszka?

-okropna jest ta koza. Wszedzie sie pcha, smierdzi, nie mozna wytrzymac.

-sprzedaj kozę ...

British pendant.

?v=9qY4NmtvTCg glupio miec dwa sznurki do zyrandola :-)

Chyba troche myle - sznurek jest w lazience, w pokojach wylaczniki na scianach ... ale przy takiej rozetce mozna miec dwa obwody?

No to im podzial tylko utrudnia.

No wlasnie czasem potrzebuje jednej, a czasem trzech ...

Chyba wszystkie maja dziure/dołek. No chyba, ze 2700 to wolfram masz na mysli.

J.F