radio od podstaw (zwykły tekst)

Jestem osobą, która intresuje się elektroniką a najbardziej łącznością bezprzewodową. I mam odnośnie mojego hobby pytanie czy któryś/aś z grupowiczów/ek mógłby/mogłaby podać mi link do dokładnego opisu zasady dziłania radia. Tylko interesuje mnie opis gdzie jest napisane do czego jest każdy opornik, kondensator, cewka. A opisy typu "urządzenie to opiera sie na układzie coś tam które coś tam" i koniec. Z góry wielkie dzięki.

Reply to
LUK)!)$

Użytkownik LUK)!)$ napisał:

Jeśli chodzi o proste układy odbiorcze w układzie detektora reakcyjnego (tzw. autodyny) to coś niecoś masz tutaj

co prawda na lampach, ale prawa fizyki te same :-)

Pozdrawiam Grzegorz

Reply to
Grzegorz Kurczyk

Powitanko,

Mozesz poszperac na tej stronce:

Pozdroofka, Pawel Chorzempa

Reply to
Pawel "O'Pajak

Użytkownik "Grzegorz Kurczyk" snipped-for-privacy@control.slupsk.pl> napisał w wiadomości news:dlq5a8$6vl$ snipped-for-privacy@nemesis.news.tpi.pl...

dzieki o to chodziło, najpierw chciałem poznać odbiorniki. Ale raczej preferowałbym tranzysory. Ale nic moze być wielkie thx.

Reply to
LUK)!)$