pytanko dot. mocy biernej

Witam rozwiązuje laborke z podstaw elektrotechniki i mam mały problem dot. własnie mocy biernej w układzie czteroprzewodowym , zastosowany odbiornik 3 żarówki 300 watowe.Mam do obliczenia moce bierne Qr, Qs i Qt i tak ..kożystam do obliczenie tej mocy ze wzoru Q = pierwiastek z s^2-p^2 .czy możliwe jest ze np Qr wyszło na minusie a Qs iQt na plusie. W konciu pierwiastek z ujemnej liczby nieistniej (no chyba że oczymś niewiem ;) ). ktos wie moze w czym może być bład z góry dzieki za wszystkie sugestie