Przewód średnicy 4mm 7 żyłowy

Szukam przewodu (najlepiej aby był maksymalnie elastyczny) coś jak przewód od myszki. Średnica całego przewodu 4mm (musi pasować do odgiętki) i przynajmniej 7 żył w środku (może być też 8). Mam taki przewód w domu ale kurde nie mogę znaleźć do kupienia nigdzie :( najlpiej w kolorze czarnym (ale jak czarnego nie będzie to też dobrze :).

Reply to
Kurciok

Użytkownik "Kurciok" snipped-for-privacy@poczta.BEZSPAMUonet.pl> napisał w wiadomości news:eshn70$n5l$ snipped-for-privacy@atlantis.news.tpi.pl...

Ile ton ? Producent w Azji ;-) Jak kawałek, kup przedłużacz do myszki lub myszkę z wyprzedaży i obetnij brzegi. Taniej nie będzie

Reply to
lwh

Tylko że myszka ma 6 żył.

Reply to
Kurciok

W kabelku od myszki są tylko cztery przewody. Chyba że to będzie kabelek od myszki ( komputera Commodore ).

R.K.

Reply to
Ryszard K

pasować do odgiętki) i

Taki właśnie kabelek kupiłem na Warszawskim Wolumenie .

R.K.

Reply to
Ryszard K

Użytkownik "Kurciok" snipped-for-privacy@poczta.BEZSPAMUonet.pl> napisał w wiadomości news:eshn70$n5l$ snipped-for-privacy@atlantis.news.tpi.pl...

najcieńsza żyła średnicy 0,8 mm

Włodek ;)

Reply to
Włodzimierz Wojtiuk

Użytkownik "Kurciok" snipped-for-privacy@poczta.BEZSPAMUonet.pl> napisał w wiadomości news:eshn70$n5l$ snipped-for-privacy@atlantis.news.tpi.pl...

tu

Wlodek

Reply to
Włodzimierz Wojtiuk

Dnia Mon, 5 Mar 2007 19:23:03 +0100, Kurciok napisał(a):

Jeśli średnica będzie pasować to przewód od jakiegoś joysticka do komputera 8-bitowego powinien być ok tylko szukaj joysticka, który miał auto-fire :)

Reply to
badworm