Przewód w plecionce

Szukam takie przewodu

na wierzchu musi mieć przejrzysty pancerz, kolor plecionki srebrny, jedna żyła w środku, a średnica całości 2-3 mm.

Potrzebny do jakiejś wymyślnej lampy wiszącej.

Ktoś doradzi gdzie szuka w ilościach detalicznych? w Polsce?

Robert

Reply to
Robert Wańkowski

Jezeli tym ma pójść 230V to nie idż tą drogą....

LAPP prdukuje take kable - na pewno są 3 żyłowe, o innych nie wiem. Np: OLFLEX CLASSIC 110 CY

Reply to
cezar

Dlaczego? Nominal voltage up to 1,0 mm2 U0/U 300 / 500 V

Tak patrzę i patrze min 3 żyły. Mogą być, ale nie piszą jaka średnica całości.

Nie upieram się przy tym przewodzie, ale musi być okrągły i designerski :-)

Może są cienkie okrągłe w oplocie bawełnianym? Szare.

Robert

Reply to
Robert Wańkowski

Do wyboru do koloru. Ale średnica min. 6 mm. :-(

Robert

Reply to
Robert Wańkowski

Dnia Mon, 2 Dec 2019 14:11:33 +0100, Robert Wańkowski napisał(a):

Przewód wytrzyma tak na oko do 5 A. Dokładniej ci powie producent. Spadek napięcia sam policz :)

Reply to
Jacek Maciejewski

Przewód taki jak chciałem zdobyłem. Ale ma pojedynczą izolację, czyli

230 V nie puszczę.

Przypomnę, że to lampa.

Czy są termokurcze >1,5 mb lub z rolki bezbarwne? Czy realna jest przetwornica wielkości kilku cm3 z 12 V na 230 V? A te

12 V będzie regulowane, ma być możliwość ściemniana. Dwie sztuki dostępne w ciągu tygodnia w granicach 100 zł/szt?

Robert

Reply to
Robert Wańkowski

przed obkurczeniem 2:1 skurcz przeźroczysta 15mb w rolce za 23zł brutto + 13zł kurier.

Reply to
jacek

W dniu 2019-12-31 o 22:30, jacek pisze:

Ekstra! Może w ten sposób rozwiążę problem braku dostępności na świecie żarówek LED 12 lub 24 V ściemnianych z oprawą w stylu G9 lub G4 powyżej 500 Lm.

Zastosuję na 230 V LED, a ten termokurcz na pojedynczej izolacji designerskiego przewodu uspokoi moje sumienie. :-)

Robert

Reply to
Robert Wańkowski