Elastyczny cienki przewód 7-8 żył poszukiwany

Witam Poszukuję przewodu 7 (8) żyłowego w ekranie. Wymagania - cienki - elestyczny. Niskie napięcie. Ilości rzędu kilkuset metrów.

Podoba mi się przewód taki jak od klawiatury, czy myszki PS2, tylko by miał jedną żyłę wiecej i był dostępny w rolce.

Może ktoś coś polecić?

Przegladam oferty i jakoś nic takiego nie mogę znaleźć.

Reply to
EM

Przewód do sieci komputerowej ma 4 pary skręcone, może być w ekranie, może być linka albo drut, sprzedawany po 305m w pudełku.

nom

Dnia Wed, 12 Nov 2008 14:42:26 +0100, nom napisał(a):

To jest drut, bardziej elastyczny będzie typu "linka", np:

GLaF

Powitanko,

Pare dni temu w ABC Elektroniki kolo GUS kupilem 8 zylowa linke z ekranem w czarnej izolacji, srednica 4,8mm. Jest w krazkach po 100m w cenie AFAIR

1,80zl/m. Ale przy takich ilosciach to raczej polecam:
Pozdroofka, Pawel Chorzempa
Reply to
Pawel "O'Pajak

Użytkownik "Pawel "O'Pajak"" snipped-for-privacy@gazeta.pl napisał w wiadomości news: snipped-for-privacy@p-65ddf670fbef4.home.aster.pl...

mozna ja kupic taniej ja na wiosne kupowalem za okolo 1zl brutto za metr (bralem ok 1km ), stosuje sie ja glownie do kabli AV , niestety ta najtansza jest wyjatkowo nedznej jakosci - na 10 krazkow w 2 od razu bylo zwarcie 1 zyly do masy - zwarte bylo co kilka m -jedna zyla "wyskakiwala" co jakis czas poza ekran , nawet bylo widac ze przewod nie jest jednorodny z zewnatz tylko sa jakies zgrubienia, w 5 krozkach zwarcia porobily sie po czasie (kilku miesiacach) po przeginaniu przewodu (okazjonalne rozwijanie i zwijanie na duzym promieniu ) Polecam przewod produkcji alpharda miekki i elastyczny moze drozszy ale nigdy nie mialem z nim problemow.

pzdr

Reply to
Przemek

Powitanko,

No to mnie wystraszyles, bo wlasnie cos takiego kupilem, noname jakis. Narazie zuzylem ok. 20m i nie bylo problemow, ale kabel wyglada dokladnie tak, jak opisales. Pol biedy jak u mnie poleci, znacznie gorzej jak u klienta:-(

A gdzie to kupic, bo

ma wiekszosc "Produkty chwilowo nie dostępne":-(

[...]

Poltora roku temu kupowalem w normalnym sklepie , kosztowal wtedy przy zakupie ponad szpuli 1,90 za metr niestety klient postanowil ciac koszty (robilem 50 -100 m przedluzacze do rs232 , tzn nie wnikalem do czego klient to uzywal na pewmno nie do rs, elektrycznie byl to przedluzacz rs232) i zmusil mnie w ten sposob do zakupu tanszych materialow jeszcze te przewody leza gdzies u mnie w piwnicy bo klientowi zrobilem zwrot za te ze zwarciami :( przy takich dlugich odcinkach nie szlo z nich wykroic nic sensownego ,a hurtownia w ktrorej kupowalem to po kilku miesiacach wiadomo co odpowiedziala na reklamacje. Idealnie dla mnie byloby dorwac gdzies taki przewod na metry jak jest w chinskich przedluzaczach rs232 tzn cienki i elastyczny 9 zyl bez zadnego ekranu (wiec mozliwosc sp... czegos przez chinczykow przy produkcji mniejsza ) w dodatku tani bo taki 20m przedluzacz w detalu to troche ponad 20zl niestety nigdzie go nie znalazlem.

pzdr

Reply to
Przemek