Przesyłka

Czy trzeba płacić za przesyłke sampli z National Semiconductor? Jakie jeszcze inne firmy poza TI wysyłają sample?

Reply to
tojatomek

Użytkownik "tojatomek" snipped-for-privacy@wp.pl napisał w wiadomości news:ck9kij$mp5$ snipped-for-privacy@inews.gazeta.pl...

jesli wpisujesz informacje ze z przeznaczeniem na allegro to wiekszosc firm bardzo chetnie wysyla sample i pokrywa wszystkie koszty zwiazane z przesylka. jedyne co musisz zrobic to zaznaczyc ze sample beda do dalszej odsprzedazy ale uwaga koniecznie ze nie w sklepie tylko na serwisie aukcyjnym ebay, allegro itp, dodatkowo zaznacz ze maja to przeslac najszybsza opcja. wtedy firmy inaczej traktuja takie osoby, wiedza ze to profesjonalisci ktorzy nie zmarnuja sampli... pozdrawiam

Reply to
futu

:-) Nie rób se jaj tlko napisz, bo potrzebne mi są 4 układy i na pewno nie będe ich odsprzedawał.

Reply to
tojatomek

Użytkownik "tojatomek" snipped-for-privacy@wp.pl napisał w wiadomości news:ck9p6j$90a$ snipped-for-privacy@inews.gazeta.pl...

Jakie 4 uklady? procki? pamieci? przetworniki?, codec'i? Wiele firm oferuje sample, usztywniaja sie jednak przy wysylce do wielu krajow europejskich bo gro probek laduje na serwisach aukcyjnych. Zamawialem probki z TI, AD, LT i NS - zawsze otrzymywalem ale nie zamawialem jako osoba prywatna tylko na firme - nie bylo problemow... AD pokrywal nawet clo mimo oficjalnego stanowiska ze sam mam to zaplacic.... to wszystko sie zmienia...

Reply to
futu

Ja chciałem zamówić właśnie z NS (jeśli to National Semiconductor). Są to konwenter napięcia, i 2 wzmacniacze - czyli 3, a nie 4 :) . Niby można je też kupić u nas, ale skoro można je mieć za darmo... Dla tego się pytam czy są jakieś koszty wysyłki, bo może się okazać że ze stanów będzie droższa wysyłka niż części...

Reply to
tojatomek

Sun, 10 Oct 2004 00:51:02 +0200 jednostka biologiczna o nazwie "tojatomek" snipped-for-privacy@wp.pl wyslala do portu 119 jednego z serwerow news nastepujace dane:

^^^^^^^^^ konwerter

Jezeli mozna kupic to kup. Sample nie sa po to zeby dostac w przezencie zamiast kupowac tylko zeby wyprobowac przed zakupem wiekszej ilosci.

Reply to
BLE_Maciek