[sample] pytanie TI

nie

tak

kupiæ

Darek

Reply to
Darek

litus napisał(a):

Sample nie są dla hobbystów. Mają pomóc firmie wdrożyć lub ocenić przydatność układu po to aby firma kupowała ten układ. Hobbystę nie zachęci się samplem do kupowania produktu.

Reply to
Mariusz Dybiec

Dnia Mon, 15 Jan 2007 17:35:14 +0100, ADAM napisał(a):

Sprawdzają. Nie wiem jak ale krótko po złożeniu zamówienia na sample dostałem maila, że podana przeze mnie firma nie istnieje więc nie przyślą mi sampli.

Reply to
badworm

ale tak jest, ti czy inny producent nie jest œw. mikolajem i program samplowy jest dla tych którzy rokuj¹ w przysz³oœci nadzieje na zakupy dla celów produkcyjnych. Hobbysta nigdy nie bêdzie prowadzi³ produkcji seryjnej...

przeciêtny hobbysta zazwyczaj nie potrzebuje wyrafinowanych uk³adów...

Przez udzielanie wskazówek jak zamawiaæ, jesteœ potencjalnie przyczyniaj¹cym siê do takowego handlu.

Je¿eli ktoœ zna rynek i obraca siê w bran¿y, sam sobie poradzi z samplami i nie bêdzie tutaj pyta³. Zreszt¹ nie wiem po co rozgrzebywaæ ponownie temat sampli.

Darek

Reply to
Darek

Kwestia w tym ze jest.

Oni jakby zdaja sobie sprawe jaki jest system dystrubucji i ze jak ktos chce kupic kostke do prototypu to nie bardzo moze.

Umiesci na internecie i bedzie zbyt na milion kostek.

Dziwi mnie tylko ze nie maja promocyjnej ceny na kity - przeciez fachowiec jak chce sprawdzic co kostka warta .. to trzeba mu ulatwic i dostarczyc gotowe.

A z trzeciej strony biznes stac na zakup kosci, tylko znow - nie moze, bo to panie trzeba cale pudelko, dostawa za 2 miesiace ...

Byc moze rozwiazaniem sa sklepy internetowe gdzie kazdy moze kupic jedna sztuke za uczciwa detaliczna cene ..

Czesto jednak potrzebuje. Poza tym detal to nie tylko hobbysci.

litus snipped-for-privacy@op.pl napisał(a):

Większość firm niechętnie przysyła do Polski. Zawsze może prowadzić dziłalnośc non-profit, ew. być członkiem jakiejś grupy.

Reply to
wd40
Reply to
Greg(G.Kasprowicz

ADAM wyskrobal(a):

a elfa? mouser? digikey?

tam sa tez wyrafinowane uklady

sobol

PS. uprzedzajac odpowiedzi na ten post: kazde hobby kosztuje ;)

Reply to
sobol