przesylanie danych z rs w uC

Czy uC kazdej produkcji maja jeden standard komunikacji po RS dla komunikacji z PC? Moze znacie jakies programy w miare uniwersalne co odczytuja dane z uC po rs-ie i jakos je formuja? Pzdr.

Reply to
Jarek

No wiec chodzi mi o to, ze chce zrobic przystawke na uC z klawiatura i odczytem kodu z czytnika kart Unique sterujaca przekaznikiem i potrzebne mi jest oprogramowanie, przy pomocy ktorego bede mogl odczytac z uC ten kod zeby porownac go z tym zapisanym na komputerze czy ma zezwolenie na wlaczenie przekaznika i potem zeby mi odczytal i zapisal dane na dysku po zliczeniu impulsow. Jako ze nie programowalem nigdy aplikacji windowsowych poszukuje jakiegos programu chociaz nie wiem czy mi sie to uda. Jak nie to chyba trzeba bedzie sprobowac napisac cos w delphi bo chyba jest prostszy niz borland c++ builder?

Reply to
Jarek
Marek Dzwonnik
Reply to
Marek Dzwonnik

A ten MySQL jest juz naprawde potezny czy ciagle dokumentacja jest pelna "not supported yet" ?

Jest jakis "personal edition sql server" microsofta, uzywany chocby przez Platnika ZUS.

A propos - W98 tez mi potrafil chodzic tygodniami. Narzekalem zasadniczo tylko na Netscape - wystarczyla jakas wredna strona i nascie okienek sie wieszalo ...

Ale i tak po "wspolpracy" z MS pozostaje duzy niesmak :-)

No nie wiem. Pracuję teraz w biurze u klienta i dostałem maszynę z Win98. Co najmniej jeden zwis dziennie jest obowiązkowy co mnie doprowadza do szału ponieważ jak zwykle dzieje się to w najmniej oczekiwanym momencie. A w moim przypadku szok jest o tyle większy że tak gdzieś od 1998 praktycznie wogóle nie miałem do czynienia z szajsem typu Win9x lub DOS. Przez lata używania Linuksa, WinNT i paru innych przyzwoitych OS-ów człowiek przyzwyczaił się jednak do niezawodności. :-)

Nie, no WinNT i wyższe są OK. Chociaż prywatnie wolę co innego. :-)

BTW. Przez 5.5 roku mojej pracy w pewnej firmie S/390 na którym ostro działaliśmy AFAIR miał chyba tylko jeden restart. Jakiś poważny upgade czy coś w tym stylu - bo drobne czynności serwisowe to się robi oczywiście "na żywca". Na tych sprzętach ludzie podobno notują uptime'y rzędu 10 lat i wyższe.

Regards, /J.D.

Reply to
Jan Dubiec