Przekaznik DS4E-S-DC5V

Witam szanownych grupowiczow. Dzisiaj w sklepie elektronicznym zakupilem w/w przekaznik(podwojny). Jest na nim obrazek jak go podlaczyc, ale ten obrazek nic mi nie mowi.

Szukalem w necie specyfikacji ukladu i znalazlem, jednak oznaczenia nie sa wyjasnione.

etykietka z gory jest tutaj

prosze o wyjasnienie, gdzie co mam podlaczyc.

Dziekuje z gory Wojtek

Reply to
Wojtek

Mon, 10 Nov 2003 15:26:40 +0100 jednostka biologiczna o nazwie Wojtek <a_d_u_n_@_o_2.pl> wyslala do portu 119 jednego z serwerow news nastepujace dane:

To proste - prostokacik oznaczony "coil" to cewka. Masz tez narysowane

4 przelaczniki. Od strony cewki masz styki ruchome. W stanie wylaczenia przekaznika styk ruchomy jest polaczony z ze stykim nieruchomym - tym z czarna kropka. Gdy zasilisz cewke zgodnie z podana na rysunku polaryzacja - przekaznik powinien przelaczyc na te styki nierucome ktore koncza sie "niewypelniona kropka". A wogole czy to tak ciezko wziac zasilacz/baterie, miernik ustwiony na testowanie ciaglosci polaczen i sprawdzic ?
Reply to
BLE_Maciek

Dzięki.

Nie chciałem go zepsuć :)